Bankowość ElektronicznaBankowość elektroniczna SGB

Bankowość elektroniczna

Wnioski Rodzina 500+
Informujemy że została udostępniona usługa Wniosków Rodzina 500+ dla klientów posiadających bankowość elektroniczną REB. Wniosek jest dostępny w zakładce WNIOSKI.

Ataki na bankowość elektroniczną z dnia 25.04.2016
W związku z pojawiającymi się w mediach informacjach na temat ataków hakerskich na Bankowość Elektroniczną Banków Spółdzielczych, zwracamy się z prośbą o zapoznanie się z komunikatem Związku Banków Polskich, który to potwierdza w sposób jednoznaczny bezpieczeństwo wykorzystywanej w naszym banku bankowości elektronicznej

Zmiany w Bankowości Elektronicznej SGB
Informujemy również, iż z dniem 01.07.2015r obowiązuja godziny graniczne dla realizacji krajowych i zagranicznych zleceń płatniczych przyjmowanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej (szczegóły)

Uprzejmie informujemy, że rozwiązanie Bankowości Elektronicznej SGB w wersji REB/LITE nie obsługuje godzin granicznych, które zostały określone dla klasycznej wersji REB. W związku z powyższym przelewy składane przez Państwa za pomocą wersji REB/LITE po godzinach określonych jako godziny graniczne są realizowane na bieżąco

Podgląd przelewów wysłanych po godzinie granicznej (dot. Klientów REB) jest możliwy w zakładce Transakcje/Przelewy z datą przyszłą.

Klienci Indywidualni
Małe i Średnie FirmyKlienci Korporacyjni

Call Center:

801 34 00 08 dla połączeń krajowych (opłata jak za połączenie lokalne)

+48 61 647 28 90 dla połączeń komórkowych lub z zagranicy (opłata wg cennika operatora)

 

Wersja demo Kanałów Elektronicznych - REB

Wersja demo Kanałów Elektronicznych - CEB

 

 3D Secure – wygo da i bezpieczeństwo płatności kartami  przez internet

Lubisz tą stronę?


Nasza strona używa ciasteczek (ang. cookie). Korzystając ze strony wyrażasz
zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.